Brukerveileding for fjernkontroll. |
||
|
|
|
Skolen har fått et nytt, og fint auditorium. Her kan vi se filmer fra DVD-spilleren, og fra datamaskinen. Filmene blir vist gjennom en projektor som er montert i taket i rommet. Problemet er bare at ganske mange av skolens lærere synes at dette utstyret er vanskelig å bruke. Hvordan skal de finne ut av alle de merkelige fjernkontrollene som de må trykke på for å få til å bruke dette rommet. Dere skal nå lage en plansje som på en enkel måte beskriver hvordan lærerne skal bruke fjernkontrollene for |
||
1.: 2.: 3.: 4.: |
Å få projektoren til å vise bilde på skjermen. Å kunne vise en film fra DVD-spilleren. Å kunne vise en film, eller en fil fra datamaskinen Å kunne justere lyden på anlegget |
|
Dere skal lage en plansje for hvert av disse fire punktene. Hver av plansjene skal gi en beskrivelse på en enkelt A4`side. Dette skal til slutt henges på veggen i glass og ramme inne i dette rommet. |
||